vrijdag 13 juli 2007

Waar werk is, is weekend

Ik ben mijn gloednieuw beroep nog lang niet moe, maar iets waar elke werkende mens recht op heeft - in tegenstelling tot een arme student - is het weekend! Mijn allereerste weekend vond ik persoonlijk al meteen een goede trendsetter: een bbq'tje in Engeland bij Lot en Stu.

Vrijdagavond na het werk een auto gevuld (danku ma en pa) en het kanaal overgestoken. Het was een geweldig ontspannende twee/driedaagse. Zondag er nog snel even de Tour de France meegepikt op het einde van de straat en op de terugweg hebben Danny en ik onze tekstkennis van enkele klassieke on-the-road-cd's nog maar eens getest tijdens het accordeonrijden van de kust tot Gent; bij gebrek aan een dvd-speler in de auto (nog werk aan ma en pa ;-) ).

En het volgende weekend begint al weer bijna, olé!

2 opmerkingen:

Lotte zei

Nog foto's?!?!?!?

Anoniem zei

ja ... wou eigenlijk just hetzelfde vragen. IK WIL PICS ZIEN! ;)

En gij waarschijnlijk MONEY! Laat maar weten hoeveel het is. Ik zorg ervoor dat het op uw rekening komt te staan.

mijn blog: cowsandtrains.blogspot.com

groetjes
Mieke